středa 25. února 2015

Mazlík podruhé v ruce..

Takže už jsem druhým dnem hrdá majitelka. Ihned po škole jsem si oblékla teplé nepromokavé kalhoty (jen lépe popsané šusťáky, oteplováky), bundu, šálu kolem krku a vyrazili s psíkem za našim koněm, protože co jiného fotit než své miláčky? :)

 Sluníčko moc nesvítilo a ani kobylce se spolupracovat moc nechtělo.. ale pes, tomu se ten zájem mooooc líbil. Jako jindy neposedí, dnes se zasněně koukal do dálky, nebo upřeně přímo do objektivu.. To bylo moc super.  







  Potom jsem ale chtěla fotky z pohybu, tak jsem ho vždycky nechala lítat, potom si lehla na zem a přivolala ho... poprvé se Rocky řítil z kopce přímo na mě a myslel asi, že je to nějaká super hra, takže do mě v plné rychlosti napálil. Musím přiznat, že když do vás narazí 35kg, nic moc teda a bolehlav k tomu. A foťák chudák pokryla první vrstva bahna... Ovšem nevzdali jsme to a ještě chvíli cvakali. Doma jsem pak fotky hodila do počítače a zkusila do nich poprvé i trochu sáhnout... A výsledek? Jsem celkem překvapená, sama ze sebe... Co říkáte?






Žádné komentáře:

Okomentovat